8 αποτελεσματικοί τρόποι να ανακουφιστείτε από τον πόνο στον αυχένα μέσα σε μόλις 60 δευτερόλεπτα

Έχετε πόνους στον αυχένα και δυσκολεύεστε να κουνήσετε το κεφάλι σας αριστερά-δεξιά; Σύμφωνα με το Spine Health, ο πιασμένος αυχένας συνήθως προκαλείται από μυϊκή καταπόνηση στο πίσω μέρος και το πλάι του λαιμού. Μπορεί να προκληθεί επειδή κοιμηθήκατε σε άβολη στάση, επειδή τραυματιστήκατε στην γυμναστική, λόγω άγχους ή κακής στάσης του σώματος, ειδικά όταν κάθεστε μπροστά από τον υπολογιστή για πολλή ώρα. Το πιάσιμο στον αυχένα συνήθως προκαλεί πόνο, αλλά είναι αβλαβές. Ωστόσο, αν συνδυάζεται με υψηλό πυρετό, τότε πρέπει να αναζητήσετε ιατρική βοήθεια, αφού τα συμπτώματα αυτά μπορεί να υποδεικνύουν μηνιγγίτιδα. Για το κοινό πιάσιμο στον αυχένα, προτείνουμε τις παρακάτω σπιτικές θεραπείες: 1. Τέντωμα: Το Cleveland Clinic συνιστά μια ρουτίνα τεντώματος που μπορείτε να κάνετε εύκολα στο γραφείο ή το αυτοκίνητο σας. Ξεκινήστε κουνώντας τους ώμους προς τα πίσω ...

Δημοφιλέστερες Ειδήσεις