Αποκτήστε επίπεδη κοιλιά και λεπτή μέση χωρίς καν να σηκωθείτε από την καρέκλα σας, με ΑΥΤΕΣ τις 7 θαυματουργές ασκήσεις!

Είναι ωραία να δουλεύεις στο άνετο γραφείο σου, όταν οι άλλοι δουλεύουν έξω στην βροχή ή στο εργοστάσιο, αλλά υπάρχουν και μειονεκτήματα. Πολλές έρευνες δείχνουν ότι όσοι κάθονται πολλές ώρες μπορεί να εμφανίσουν καρκίνο, διαβήτη, καρδιαγγειακές νόσους και παχυσαρκία. Ευτυχώς, υπάρχουν πολλές ασκ… Είναι ωραία να δουλεύεις στο άνετο γραφείο σου, όταν οι άλλοι δουλεύουν έξω στην βροχή ή στο εργοστάσιο, αλλά υπάρχουν και μειονεκτήματα. Πολλές έρευνες δείχνουν ότι όσοι κάθονται πολλές ώρες μπορεί να εμφανίσουν καρκίνο, διαβήτη, καρδιαγγειακές νόσους και παχυσαρκία. Ευτυχώς, υπάρχουν πολλές ασκήσεις που μπορείτε να κάνετε από το γραφείο σας, χωρίς εξοπλισμό! Πάρτε μια καλή καρέκλα και ξεκινήστε! Σηκώστε τα γόνατα στο στήθος Πώς βοηθάει: δυναμώνει τους κοιλιακούς μυς, βελτιώνει την πέψη και σας βοηθά να κάψετε λίπος. Πώς γίνεται: -Καθίστε σε μια καρέκλα με ίσια την σπονδυλική στήλη. Μην ακουμπάτε την πλάτη της καρέκλας με την πλάτη σας. ...

Δημοφιλέστερες Ειδήσεις